Könyvelés és adózás kihívások kellős közepén – A digitális könyvelőirodák 3 alappillére
SZIA!
Na nem, ez nem az új köszönési stílus a DAS Könyvelésnél, de majdnem!
Ez ugyanis az új szlogenünk a járványhelyzetre adott válaszul: a DAS Könyvelés a jövő könyvelőirodája! A vírus okozta felfordulásban mi nem hátráltunk meg, gyorsan reagáltunk, és a tervezett 2020-as digitalizációs folyamatot felgyorsítva irodánk már másfél hónapja teljesen online, home-officeból működik. Egyetlen határidőt sem késtünk le, egyetlen ügyfelet sem hagytunk cserben, vagy kétségek között. Fogjuk a kezüket ebben a helyzetbe is.
Felkészültünk arra is, hogy a július 1-től érvényes online számla adatszolgáltatáshoz kapcsolódóan a kötelezettségeknek teljeskörűen megfelelhessenek ügyfeleink, segítünk akár a saját digitalizációjuk folyamatában is tanáccsal.
Amennyiben kérdései, vagy kétségei vannak, hogy az Ön cége, vagy jelenlegi könyvelője képes -e megfelelni a kor és koronavírus-járvány által teremtett veszélyhelyzet kihívásainak, keressen minket, kérje ingyenes ajánlatunkat!
Szakmaiság – Informatikai háttér – Attitűd – Ez a digitális könyvelőiroda 3 alappillére!
Szakmailag felkészült:
- Nincs hónap, hogy ne vennénk részt valamilyen szakmai továbbképzésen
- A megváltozott helyzetben folyamatosan, heti, napi rendszerességgel frissítjük tudásunkat
- Követjük a jogszabályváltozásokat (járulékkedvezmény, KATA mentesség, fizetési kedvezmények stb.)
- Sőt ezekről a fontos a változásokról különböző módon tájékoztatjuk ügyfeleinket és az érdeklődőket is (e-mail, szakmai cikkek, amelyeket átvesznek országos hírportálok és online rádiók is)
- Bérszámfejtők, adótanácsadók és könyvelők dolgoznak online csapatban, hogy komplex megoldásokat találjanak vállalkozása kihívásaira
- Az „Év könyvelője verseny” döntőse nyújt garanciát a minőségre
- Akár speciális szabályok szerinti könyvelési, bérszámfejtési munkában is tudunk segíteni (pl. fuvarozó vállalkozások tachográf szerinti bérelszámolása)
Informatikailag felkészült:
- Online számlázásra való áttéréshez nyújtunk tanácsadást, mi magunk már régóta távszámla rendszert használunk
- Google Drive-ra töltheti fel bizonylatait, fájljait, ahol szükség esetén segítünk egy mapparendszer kialakításában is az ügyfeleknek, hogy mindig-minden a helyén legyen!
- Adatfogadásra/átadásra képes könyvelő- és bérszámfejtő programokat használunk, amik gyorsabb, nagyobb megbízhatóságú munkát tesznek lehetővé – így több idő és figyelem jut az összetettebb ügyletek elemzésére, vagy akár controlling rendszer kialakítására, működtetésére
- Ezek a megoldások lehetővé teszik az akár havi többszáz vagy többezer számlát kibocsátó cégek számláinak is a pontos és gyors feldolgozását – így nemcsak, hogy tartani tudjuk a bevallási határidőket, de azt megelőzően előzetesen és akár folyamatosan tudjuk az adókat kalkulálni
Attitűd, avagy hozzáállás:
- Ügyfélbarát megoldások, rugalmasság (nem a NAV-val állunk szerződésben) J a mi célunk, hogy Ön, mint ügyfél elégedett legyen! Ezért a jogszabályi keretek közötti lehetőségek feltárásában és kiaknázásban a partnerei vagyunk!
- Irodánkban munkaidőben, minden szakterület folyamatosan rendelkezésre áll
- A telefonos elérhetőség mellett az online megoldások terjedésének köszönhetően, videochat alkalmazásokon keresztül személyes tanácsadáson, egyeztetésen vehet részt. Nem kell utaznia, nem kell parkolót keresgélnie, biztosan odaér, és ugyanúgy személyes figyelmet kap kollégáinktól – a kapcsolattartás eme módja gyors, költségtakarékos, kényelmes és nagyon hatékony.
- Országos elérhetőség, hiszen az online térben nincsenek határok. Az ország bármely részén működő vállalkozással tudunk együtt dolgozni, ráadásul, ha szerződött partnerünkké válik, az adótanácsadás az Ön vállalkozása számára INGYENESsé válik.
Ha maradt még kérdése, hogy miért érdemes velünk dolgozni, tegye fel bátran facebook oldalunkon, vagy weblapunkon, ahol további hasznos tartalmakat olvashat.